2017 m. liepos 13 d., ketvirtadienis

Terry Hayes "Aš esu Piligrimas"

Terry Hayes romanas „Aš esu Piligrimas“(544psl.)

Knygos nugarėlė sako: (šiuo atveju pateikiu aprašymą iš paskutinio puslapio, kur parašyta visa knygos informacija) „Apokaliptinė bioteroristinės atakos vizija. Neįprasto, įdomaus nusikaltimo tyrimas išsirutulioja į gąsdinančias lenktynes su laiku, siekiant nuo pražūties apsaugoti Ameriką. Ieškodamas beveidžio vyro, kuris Viešpaties vardu ketina įvykdyti pasibaisėtiną masinę žmogžudystę, slaptasis agentas, pravarde Piligrimas, pradeda kelionę nuo viešos egzekucijos Mekoje ir per nacių mirties stovyklą Elzase bei Hindukušo kalnų tyrus nusigauna iki apleistų griuvėsių Turkijos pakrantėje.“

Mano nuomonė/ mąstymai pamąstymai: tiesą pasakius, pirmi 50/60 psl. man buvo kankynė, vis kirbėjo mintis padėti knygą į šalį, bet manasis principas visados suteikti bet kokiai knygai šansą, t.y. perskaityti bent 50psl., neleido to padaryti. Ir net nežinau, ar ta pradžia iš tiesų buvo tokia nuobodi... Galbūt tai buvo mano problema, nes vis dar gyvenau praeitos knygos (Jaume Cabré romano „Prisipažįstu“) nuotaikomis. Kad ir kaip ten bebūtų, įveikus tuos pirmus 50 psl., situacija pradėjo gerėti. O dabar, kai jau esu perskaičiusi šią knygą, galiu pasakyti, kad man patiko. Nors ir nesu detektyvų, knygų-trilerių gerbėja, bet šis romanas mane įtraukė. Veiksmo daug ir skaitydama taip ir įsivaizdavau visą pastatytą filmą. Nes tikrai tenka pripažinti, o ir iš autoriaus padėkos gale susidarau įspūdį, jog knyga buvo parašyta filmui. Tad veiksmo fanatikams šis trileris turėtų būti lyg delikatesas.


Mano įvertinimas: 3/5

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą